יאיר נתניהו פייסבוק : יאיר נתניהו הימין בכל העולם צריך להתעורר ערוץ 7 : אחרי חסימת יאיר נתניהו, הליכוד נגד פייסבוק וטוויטר:

יאיר נתניהו פייסבוק : יאיר נתני×"ו ×"ימין ×'כל ×"עולם צריך ל×"תעורר ערוץ 7 : אחרי חסימת יאיר נתניהו, הליכוד נגד פייסבוק וטוויטר:. ביחד אנחנו יכולים לדאוג שיהיה כאן טוב יותר. ‏‏2,626,794‏ לייקים · ‏168,391‏ מדברים על כך‏. עוד יוסי כהן המייצג את יאיר נתניהו: בן יצחק טען בנוסף כי בתגובה לפוסט של נתניהו פורסמו אמירות ואיומים שאותן הוא לא גינה. בולשביקים בנו של ראש הממשלה העלה פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, שקרא להגיע לביתו של ניר אורבך, במטרה ללחוץ עליו להתנגד לממשלת השינוי אותה מקימים יאיר לפיד ונפתלי בנט.

יאיר נתניהו נחסם מפייסבוק וטוויטר. Yair netanyahu is on facebook. פייסבוק מפסיקה לתת יד חופשית לפוליטיקאים. The latest tweets from @yairnetanyahu 16 17 בספטמבר 2017 פרסם נתניהו פוסט בחשבונו ב פייסבוק מם אינטרנט , שפורסם באוגוסט 2017 בדף.

Yair Netanyahu Wikipedia
Yair Netanyahu Wikipedia from upload.wikimedia.org
הרשת החברתית צפויה להודיע היום כי היא נסוגה ממדיניות שהציבה את חופש הדיבור של הפוליטיקאים מעל כללי השיח שלה ביחד אנחנו יכולים לדאוג שיהיה כאן טוב יותר. לעולם לא יהיה שלום עם המפלצת. צנזורה פוליטית המפלגה פרסמה הודעת ביקורת חריפה בחשבון הטוויטר שלה, לאחר שעמודיו של בנו של ראש הממשלה נחסמו. עוד יוסי כהן המייצג את יאיר נתניהו: 493,044 likes · 65,157 talking about this. פייסבוק וטוויטר החליטו להגביל את חשבונו של יאיר נתניהו. צילום מסך, פייסבוק) בפוסט הוזכרו קשריו של נתניהו הבן עם המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, העומד במרכז תיק 1000 שנחקרו בימים אלה במשטרה, ואורחות חייו.

Yair netanyahu is on facebook.

‏‏2,626,794‏ לייקים · ‏168,391‏ מדברים על כך‏. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. ‎הצטרפו אליי במסע לשינוי המדינה. עוד יוסי כהן המייצג את יאיר נתניהו: בן יצחק טען בנוסף כי בתגובה לפוסט של נתניהו פורסמו אמירות ואיומים שאותן הוא לא גינה. נרו יאיר • שיחה • יד באב ה'תשף • 14:59, 4 באוגוסט 2020 (idt) אני חושב שאתה טועה. ראיון בלעדי ראשון של יאיר נתניהו יאיר נתניהו עם אמו, אחיו והכלבה קאיה (צילום: The latest tweets from @yairnetanyahu יאיר נתניהו לא אוהב ערבים. ביחד אנחנו יכולים לדאוג שיהיה כאן טוב יותר. מאז אתמול חסמו פייסבוק וטוויטר חשבונות של אנשי ימין רבים, לרבות חשבונותיו של יאיר נתניהו, מכיוון שהעלו פוסט. פייסבוק מבינה שיש בעיה עם חשיפה בפרטים האישיים האלה.

עוד יוסי כהן המייצג את יאיר נתניהו: ראיון בלעדי ראשון של יאיר נתניהו פייסבוק הסירה פוסט מחשבון האינסטגרם של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, וחסמה לו את האפשרות להעלות פוסטים או להגיב למשתמשים אחרים למשך 24 שעות. לעולם לא יהיה שלום עם המפלצת. לחייל יאיר נתניהו יש דעות פוליטיות וגם דף פייסבוק.

Pzqqv9ezxume3m
Pzqqv9ezxume3m from ynet-images1.yit.co.il
ביחד אנחנו יכולים לדאוג שיהיה כאן טוב יותר. בולשביקים בנו של ראש הממשלה העלה פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, שקרא להגיע לביתו של ניר אורבך, במטרה ללחוץ עליו להתנגד לממשלת השינוי אותה מקימים יאיר לפיד ונפתלי בנט. פייסבוק מבינה שיש בעיה עם חשיפה בפרטים האישיים האלה. The latest tweets from @fake_yair אלא שאם בוחנים את העמוד ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני ממנו נלקחה הקריקטורה ניתן לראות. לעולם לא יהיה שלום עם המפלצת. לחייל יאיר נתניהו יש דעות פוליטיות וגם דף פייסבוק. חסימת יאיר נתניהו אינה מקרית:

יאיר נתניהו עם אמו, אחיו והכלבה קאיה (צילום:

יאיר נתניהו פרסם ציוץ ובו הופיע כתובתו של חכ ניר אורבך ממפלגת ימינה. ‎הצטרפו אליי במסע לשינוי המדינה. הטיול של יאיר נתניהו עם קאיה נגמר מסריח משציפה והסעיר את הרשת; פייסבוק מפסיקה לתת יד חופשית לפוליטיקאים. 16 17 בספטמבר 2017 פרסם נתניהו פוסט בחשבונו ב פייסבוק מם אינטרנט , שפורסם באוגוסט 2017 בדף. יאיר נתניהו מגדיר את הזירה של הרשתות החברתית כזירה המשמעותית בה הוא פועל. יאיר נתניהו נחסם מפייסבוק וטוויטר. צנזורה פוליטית המפלגה פרסמה הודעת ביקורת חריפה בחשבון הטוויטר שלה, לאחר שעמודיו של בנו של ראש הממשלה נחסמו. פייסבוק הסירה פוסט מחשבון האינסטגרם של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, וחסמה לו את האפשרות להעלות פוסטים או להגיב למשתמשים אחרים למשך 24 שעות. בסביבתו של יאיר נתניהו ציינו כי מאז אתמול חסמו פייסבוק וטוויטר חשבונות של אנשי ימין רבים, אך חסמו את אנשי קריים מיניסטר שהעלו את אותו הפוסט בדיוק כמו יאיר. The latest tweets from @yairnetanyahu משטרת המחשבות הגיע גם אלי, מזל טוב! הרשת החברתית צפויה להודיע היום כי היא נסוגה ממדיניות שהציבה את חופש הדיבור של הפוליטיקאים מעל כללי השיח שלה

Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. 16 17 בספטמבר 2017 פרסם נתניהו פוסט בחשבונו ב פייסבוק מם אינטרנט , שפורסם באוגוסט 2017 בדף. יאיר נתניהו פרסם ציוץ ובו הופיע כתובתו של חכ ניר אורבך ממפלגת ימינה. חברת פייסבוק הסירה פוסט מחשבון האינסטגרם של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, וחסמה לו את האפשרות להעלות פוסטים או להגיב למשתמשים אחרים למשך 24 שעות. ענקיות האינטרנט המתחרות החליטו בהפרש קטן.

נתני×
נתני×"ו פנ×" למפכ ל ×"משטר×" ×'תלונ×" ל×"סת×" × ×'×" ×'נו ×'פייס×'וק ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
‏‏2,626,794‏ לייקים · ‏168,391‏ מדברים על כך‏. נרו יאיר • שיחה • יד באב ה'תשף • 14:59, 4 באוגוסט 2020 (idt) אני חושב שאתה טועה. מצחיק בטירוף, כתב יאיר נתניהו לאחר שקריקטורה בניחוח אנטישמי שפרסם בעמוד האישי שלו עוררה סערה. מאז אתמול חסמו פייסבוק וטוויטר חשבונות של אנשי ימין רבים, לרבות חשבונותיו של יאיר נתניהו, מכיוון שהעלו פוסט. יאיר נתניהו עם אמו, אחיו והכלבה קאיה (צילום: לעולם לא יהיה שלום עם המפלצת. ביחד אנחנו יכולים לדאוג שיהיה כאן טוב יותר. 16 17 בספטמבר 2017 פרסם נתניהו פוסט בחשבונו ב פייסבוק מם אינטרנט , שפורסם באוגוסט 2017 בדף.

התקשורת כולה של השמאל הקיצוני, הרשתות החברתיות הן הכלי היחיד שיש לנו.

16 17 בספטמבר 2017 פרסם נתניהו פוסט בחשבונו ב פייסבוק מם אינטרנט , שפורסם באוגוסט 2017 בדף. הוא קורא להחרים עסקים שלהם, טוען שהם חוגגים שנאה ומוות, ומקווה שלא תקום מדינה פלסטינית. אלא שאם בוחנים את העמוד ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני ממנו נלקחה הקריקטורה ניתן לראות. פייסבוק מפסיקה לתת יד חופשית לפוליטיקאים. יאיר נתניהו מגדיר את הזירה של הרשתות החברתית כזירה המשמעותית בה הוא פועל. יאיר נתניהו:פייסבוק חסמו אותי ל24 שעות בגלל התמונה הזאת! = סתימת פיות ,גם יותם זימרי נחסם // **עדכון חסמו אותו גם בטוויטר גם ברשתת החברתית פייסבוק הוא נחסם. The latest tweets from @yairnetanyahu יאיר נתניהו פעיל ברשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, ופרסומיו מאוזכרים תכופות באמצעי התקשורת. יאיר נתניהו פרסם בפייסבוק פוסט המייחל לנקמה. חברת פייסבוק הסירה פוסט מחשבון האינסטגרם של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, וחסמה לו את האפשרות להעלות פוסטים או להגיב למשתמשים אחרים למשך 24 שעות. נרו יאיר • שיחה • יד באב ה'תשף • 14:59, 4 באוגוסט 2020 (idt) אני חושב שאתה טועה. עוד יוסי כהן המייצג את יאיר נתניהו:

נרו יאיר • שיחה • יד באב ה'תשף • 14:59, 4 באוגוסט 2020 (idt) אני חושב שאתה טועה יאיר נתניהו. חסימת יאיר נתניהו אינה מקרית:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook